kpn weigering 3
astral spectre
2023-07-30 23:23:01 UTC
de verbinding problemen met news.xs4all.nl

worden kleiner

niet groter

als er nu een verbinding probleem optreedt

dan duurt het niet 5, 10 of 45 sekonden

maar 5 minuten voordat je weer verbinding hebt

je kunt opnieuw opstarten

maar dat helpt alleen in die zin

dat je dat dan vervolgens 5 keer doet

en daarin 15 keer thunderbird opstart

je 15 keer binnen een sekonde verbinding hebt

kortom er zijn dan helemaal geen problemen

en dat is opvallend

want ander zijn er ALTIJD problemen

van minimaal 45 sekonden

dus kennelijk zit er iemand van kpn

met een tuimelaar te prutsen

waarmee ik kennelijk een single-duplex verbinding heb

die niet wil dat ik test data genereer

die enige andere duiding toestaan

maar bij de 16e keer moest kpn toch buigen

voor de statistiek-god

en duurde het zoal gewoonlijk

weer 5 minuten voor ik verbinding had

waarin ik alle ingang mogelijkheden heb uitge probeerd

inklusief thunderbird 10 keer opnieuw starten

want ander heb je geen verbinding problemen

en dat is niet de bedoeling
astral spectre
2023-08-28 18:21:24 UTC
testje met laptop v
astral spectre
2023-08-28 18:25:20 UTC
ad.
astral spectre
2023-08-28 19:54:18 UTC
kennelijk een kleine data base met user devices